Lejeaftale
Udfyldes af udlejer/Gelsted Forsamlingshus.
LEJEAFTALE
Lejen/depositum indbetales via MobilePay 51806 eller til Sparekassen Danmark, reg.nr. 9070 konto nr. 2050085611
Vigtigt, angiv venligst dit navn og dato for lejeperioden ved din indbetaling.
Lejers oplysninger (Personer under 18 år, kan ikke leje huset uden forældres/værges samtykke og underskrift)
Navn: ____________________________________________________________________________
Adresse: ____________________________________________________________________________
Telefon/mobil nr.: ___________________ Reg. & konto nr.: _______________________________________
Email: ____________________________________________________________________________
Lokale: (sæt x) Hele huset ___ Stor sal___ Lille sal___
Lejeperiode: Fra __________dag d. _______________ til __________ dag d. _______________
Begivenhed: _____________________________________ start dag/ kl. ___________________
Priser - (sæt x) _____ 1 dag hele huset 2.400,- kr. incl. moms.
_____ 2 dage hele huset 3.400,- kr. incl. moms.
_____ 1 dag lille sal 1.800,- kr. incl. moms.
_____ 2 dage lille sal 2.600,- kr. incl. moms.
_____ Ungdomsfest, 1 aften 4.000,- kr. incl. moms. Depositum 2.000,- kr.
Anden særskilt aftale ___________________________________ kr. incl. moms.
Leje af huset gælder i tidsrummet fra kl. 09.00 på udlejningsdatoen og skal afleveres senest kl. 08.00 på afleveringsdagen, hvis andet ikke er skriftligt aftalt på forhånd.
Det fulde lejebeløb minus det indbetalte a conto beløb, skal være indbetalt til vores konto senest 5 dage før start af lejeperiode, ellers bortfalder lejemålet.
A conto/reservation af huset
Almindelig udlejning:
A conto/reservation 1.000,- kr. som indbetales på forsamlingshusets konto når lejeaftale er modtaget af lejer. Restbeløbet skal være indbetalt på forsamlingshusets konto senest 5 dage før lejedatoen. Ellers kan nøgle ikke udleveres.
Specielt for ungdomsfester:
For ungdomsfester u. 18 år gælder, at det er en af de voksne (forældre), som hæfter for det lejede – evt. flere voksne (forældre) i fællesskab. Samtidig er der krav om at der er voksne til stede under festen/arrangementet.
A conto på 1.000,- kr. som indbetales på forsamlingshusets konto når lejeaftale er modtaget af lejer. Restbeløbet samt depositum skal være indbetalt på forsamlingshusets konto senest 5 dage før lejedatoen. Ellers kan nøgle ikke udleveres. Depositum skal dække evt. ødelagt inventar og ekstra mere omfattende slutrengøring.
Side 1 af 2.
Afbestilling/aflysning af leje
Ved afbestilling/aflysning af leje tilbagebetales det indbetalte a conto beløb til lejers konto, dog ikke hvis afbestillingen sker senere end 60 dage før lejeperioden.
Nøgle
Aftales gennem udlejer Søren Frederiksen, Søndergade 52, 5591 Gelsted, Tlf. 25143537.
Afhentes ______dag d. __________ klokken __________
Afleveres ______dag d. __________ klokken __________ Nøgle nr. ________
Det med småt
I lejeprisen er der indbefattet: Lys, varme, brug af inventar, bestik, service, køkken, projektor/lærred, fri WI-FI -
koden udleveres ved afhentning af nøgle, forbrugsstoffer på toiletter samt endelig slutrengøring.
Du skal selv medbringe bla. viskestykker, karklude, opvaskemiddel, sække til affald evt. sølvpapir mv.
Huset skal afleveres opryddet og der skal være fejet gulve. Borde skal aftørres. Opvaskemaskinen, køleskabe, komfur samt ovn skal være rengjort. Køleskabe skal slukkes og lågen skal stå på klem. Bordplader og rulleborde i køkkenet skal aftørres. Husk også at slukke for emhætten. Alt skal være klart til at vores rengøringspersonale kan foretage den endelig slutrengøring. Skal der bruges ekstra tid på rengøring, vil lejer blive opkrævet/faktureret herfor.
Ansvar
Lejer har det fulde ansvar for de lejede faciliteter og deres anvendelse i det aftalte tidsrum.
Faciliteterne skal afleveres i samme fysiske stand som ved modtagelse.
Lejer er ansvarlig for eventuelle myndighedstilladelser herunder alkoholbevillinger, der knytter sig til lejers arrangement. Vi gør opmærksom på brandmyndighedernes anvisninger om max. 140 gæster/personer og henviser i øvrigt til overholdelse af betingelserne på det officielle opslag i forsamlingshuset.
Lejer er økonomisk ansvarlig for eventuelle skader på de lejede faciliteter eller inventar, forvoldt ved lejers brug eller af dennes gæster. Udbedring af evt. skader må kun foretages på foranledning af udlejer og efter dennes anvisning.
Det påhviler lejer at gøre udlejer opmærksom på alle former for evt. beskadigelser og ituslået service i lejeperioden.
Affaldshåndtering
Alt affald skal være fjernet fra huset inden dette forlades. Ved bagdøren er placeret en blå affaldscontainer, hvori alt køkkenaffald og emballage deponeres. Flasker, glas og dåser tages med hjem.
Værdigenstande og forsikring
Forsamlingshuset har ikke en forsikring, der dækker evt. tyveri af og hærværk på værdigenstande, som opbevares af lejer i huset under udlejningen.
For nøgle og lejeaftalens bestemmelser kvitteres hermed.
___________________________________________ ___________________________________________
Lejer, dato og underskrift Udlejer, dato og underskrift
Side 2 af 2.